Паперова упаковка

18/032016

Всі ми регулярно здійснюємо покупки, тим самим забезпечуємо власну життєдіяльність і намагаємося створити комфортні умови для себе і своєї сім'ї. Купуючи одяг, косметику, меблі, предмети побуту, так чи інакше, ми залучаємо себе в процес торгівлі.

Людський організм має свої потреби. В наслідок необхідності регулярного вживання їжі ми найчастіше витрачаємо гроші саме на продукти харчування.

 

По упаковці зустрічають

Саме через харчові продукти наш організм отримує більшу частину всіх необхідних речовин і елементів. Навряд чи варто пояснювати, наскільки важливо, щоб наша їжа була якісною, корисною і екологічно чистою. Ми все частіше звертаємо увагу на склад продуктів, які купуємо, при цьому намагаємося виключити ті, що можуть завдати шкоди нашому здоров'ю. Однак ми практично не звертаємо уваги на дуже важливу складову товару - його упаковку.

Упаковка продукції - це не просто обгортка, за якою ми орієнтуємося у величезному товарному асортименті сучасних супермаркетів. Упаковка покликана допомогти нам скласти враження про вміст, надати всю необхідну інформацію, але головне, вона повинна зберегти всі початкові властивості продукту. З огляду на те, що пакувальний матеріал знаходиться в тривалому контакті в вмістом, він повинен відповідати всім вимогам по зберіганню продуктів харчування.

 

Продукти - тільки в паперовому пакеті

Завдяки своєму природному походженню паперова тара дозволяє зберегти всі властивості вмісту, при цьому вони не виділяють ніяких шкідливих речовин. Ці характеристики роблять їх найбільш екологічним видом упаковки. У сучасному конкурентному світі зовнішній вигляд товару є дуже важливим зброєю в боротьбі за лояльність споживачів. І в цьому напрямку паперові пакети не мають собі рівних.

Товар в паперовій упаковці виглядає солідніше, йому більше довіряють. Більше того, така упаковка стане ефективним рекламним носієм, дозволить виділитися на тлі конкурентів завдяки можливості нанесення логотипу, тексту, будь-якої рекламної інформації.

Колись в паперові пакети загортався виключно товар преміум-класу. Зараз же без них неможливо собі уявити наші щоденні покупки. Якщо ви віддаєте перевагу купувати чай і каву на вагу, то, швидше за все, і уявити собі не можете, що товар вам насиплять в якусь іншу упаковку. Що вже говорити про торгівлю випічкою і будь-яким видом фаст-фуду. Пиріжки, гамбургери, хот-доги, перш ніж потрапити до вас в руки, в обов'язковому порядку відправляються в спеціальний паперовий пакет.

Паперова тара, крім усього перерахованого вище, володіє якимись особливими властивостями. Це виключно природний продукт, ймовірно, з цієї причини його просто приємно брати в руки. Тому, заскочивши ввечері в супермаркет за хлібом, ми вважаємо за краще упаковувати ароматну здобу саме в пакет з паперу.

 

Питання екології

Дбаємо ми про майбутнє наших дітей або живемо за принципом «Після нас хоч потоп»?

Паперові мішки та пакети з крафт-паперу на сьогоднішній день є ефективним способом боротьби з целофановим навалою, яке вже сьогодні становить серйозну загрозу для наших міст. Папір, як матеріал природного походження, досить швидко розкладається, при цьому не виділяє шкідливі речовини, отже, не забруднює навколишнє середовище.

Суттєвим аргументом на користь такої тари є можливість її вторинної переробки. Це дозволяє мінімізувати витрату обмежених природних ресурсів, замінивши їх паперовими виробами.

повернутися назад