Переваги організації виробництва паперових пакетів

08/062021

Виробництво паперових пакетів – хороша альтернатива випуску пакетів з поліетилену і пластику, і ось чому. Все частіше нашу увагу привертають проблеми екології. Поліетиленові й пластикові пакети, а також інша упаковка з цих матеріалів: масова, популярна і зручна у використанні, – завдає серйозної шкоди навколишньому середовищу. 

За оцінками екологів, термін розпаду поліетилену в живій природі становить 100-200 років, а основна маса побутових відходів з поліетилену потрапляє в звичайне сміття. Один із способів вирішення проблеми –використання там, де це можливо, екологічної паперової упаковки, яка виробляється з поновлюваної сировини і легко утилізується. 

Виготовлення паперових пакетів - канали збуту 

Папір може успішно використовуватися для упаковки з метою боротьби за чистоту навколишнього середовища. Крім того, деякі матеріали в принципі заборонено зберігати в поліетиленових пакетах. До них відносяться:

  • сухі будівельні суміші (цемент, сухі штукатурка, шпаклівка, наливні підлоги та ін. продаються в мішках, зроблених з паперу); 

  • деревне вугілля упаковане в паперові мішки; 

  • борошно, також, продається тільки в паперових пакетах.

Де ще зустрічається паперова упаковка

    1. на підприємствах швидкого харчування – більшість продукції фасується в паперові пакети різного розміру або загортається в спеціальний папір. А якщо ви берете їжу з собою, вона укладається в паперовий пакет

    2. пекарні-кондитерські – гаряча випічка «на винос» краще зберігає свої якості в паперовій упаковці;

    3. пакети для упаковки подарунків, найрізноманітніших видів та розмірів;

    4. пакувальні пакети в магазинах одягу та взуття, часто на них нанесені фірмові логотипи та інші дані; 

    5. паперові пакети стали з'являтися в магазинах і супермаркетах поряд з поліетиленовими. Все частіше покупці, щоб забрати товар з магазину, вибирають саме їх як більш екологічні: 

    6. пакети відмінно підходять для використання в рекламних цілях, оскільки на них легко наносити різну інформацію. 

Виходить, що на ринку паперових пакетів є стійкий попит і тенденція до його збільшення, оскільки така упаковка екологічна і область її застосування постійно розширюється. 

У цій сфері існує конкуренція. Але якщо продукція буде якісною та не надто дорогою та якщо у вас вийде запропонувати оригінальні ідеї, то можна зайняти свою нішу в цій галузі виробництва.

повернутися назад